+40 374 885 692

Județul ALBA. Asocierea RER Vest- RETIM, operator de salubrizare în Zona 1 și Zona 2 ale județului Alba

Acum poți încheia online CONTRACTUL DE SALUBRIZARE.

Urmează link-ul CONTRACTE ONLINE !


DE LA 1 DECEMBRIE 2021, ÎNCEPE COLECTAREA ÎN ZONA 1 ALBA – ALBA IULIA, AIUD, TEIUȘ, OCNA MUREȘ ȘI LOCALITĂȚILE LIMITROFE.

În ALBA IULIA, AIUD, TEIUȘ ȘI OCNA MUREȘ graficele de colectare sunt:

LA BLOCURI

LA CASE

vor fi colectate în zile diferite, deșeuri de natură diferită. Vor exista următoarele colectări din poartă în poartă:

  • 1 colectare/săptamână – deșeuri reziduale – pubela neagră
  • 1 colectare la două săptâmâni – deșeuri reciclabile – sacul galben
    În plus, o data la două săptâmâni se va goli containerul verde care conține ambalaje din sticlă.

Verificați mai jos GRAFICELE DE COLECTARE pentru CASE!

ALBA IULIA

AIUD

TEIUȘ

OCNA MUREȘ



DE LA 1 NOIEMBRIE 2021 ÎNCEPE COLECTAREA ÎN ZONA 2 ALBA – SEBEȘ, CUGIR ȘI LOCALITĂȚILE LIMITROFE.

În MEDIUL URBAN ȘI PERIURBAN, care include localitățile SEBEȘ, CUGIR, Lancrăm, Rahău, Petrești, Vinerea graficele de colectare sunt următoarele:

LA BLOCURI

se vor realiza 9 colectări/săptămână, astfel:

  • 3 colectări deșeuri reziduale – containerul negru
  • 3 colectări deșeuri reciclabile din plastic și metal – containerul galben
  • 3 colectări deșeuri reciclabile din hârtie și carton – containerul albastru

În plus, o data la două săptâmâni se va goli containerul verde care conține ambalaje din sticlă.

*Excepție – La platformele subterane de la blocurile din Sebeș colectările se vor face zilnic.

LA CASE

vor fi colectate în zile diferite, deșeuri de natură diferită. Vor exista următoarele colectări din poartă în poartă:

  • 1 colectare/săptamână – deșeuri reziduale – pubela neagră
  • 1 colectare la două săptâmâni – deșeuri reciclabile – sacul galben
    În plus, o data la două săptâmâni se va goli containerul verde care conține ambalaje din sticlă.

Verificați mai jos GRAFICELE DE COLECTARE pentru CASE!


În MEDIUL RURAL, care include localitățile Daia Română, Cut, Doștat, Șpring, Gârbova, Câlnic, Săsciori, Pianu, Săliștea, Vințu de Jos, Blandiana, Ceru Băcăinți, Șibot, Șugag
Deșeurile vor fi colectate în zile diferite, în funcție de natura lor. Vor exista următoarele colectări:

  • 1 colectare/săptamână – deșeuri reziduale – PUBELA NEAGRĂ, colectată din fața porții.
  • 1 colectare la două săptâmâni – deșeuri reciclabile de plastic și metal– containerul GALBEN, ridicat din punctele comune
  • 1 colectare la două săptâmâni – deșeuri reciclabile de hârtie și carton– containerul ALBASTRU, ridicat din punctele comune
  • 1 colectare la două săptâmâni – ambalaje de sticlă– containerul VERDE, ridicat din punctele comune


Urmare a licitației derulate de ADI Salubris Alba în zonele 1 si 2 a judetului Alba și în baza contractului de concesiune nr. 61/18.04.2019, respectiv a contractului de concesiune nr. 223/27.12.2018 , în următoarea perioadă va intra în operare Asocierea RER Ecologic Service Oradea SA și RETIM Ecologic Service SA, care va prelua serviciul de colectare şi transport al deşeurilor municipale de la actualii prestatori.

Perioada de mobilizare prevăzută în contractul de concesiune semnat cu ADI Salubris Alba este de patru luni de zile, având ca una din principalele activități încheierea contractelor cu toți utilizatorii serviciului de salubritate (persoane fizice, agenți economici, instituții publice, asociații de locatari).

Câteva informații importante legate de semnarea contractelor individuale

De ce este obligatorie încheierea unui contract de salubrizare
Încheierea contractului pentru colectarea deșeurilor este obligatorie pentru toate gospodăriile individuale, asociațiile de locatari, agenții economici și instituțiile publice. Neîncheierea contractului pentru colectarea deșeurilor se sancționează, conform Regulamentului de Salubrizare al județului, cu amenzi între 500 și 600 de lei. Utilizatorii care nu semnează contractul vor plăti către primărie o taxă specială, care va fi substanțial mai mare decât tariful perceput de către operator.

Cum se poate încheia contractul de salubrizare:

  • Pentru persoane fizice din mediul urban – reprezentanții asocierii RER Vest-RETIM vor trece din casă în casă în vederea semnării contractului. Dacă nu veti fi găsiți la domiciliu, vă vom lăsa un pliant care conține cele trei variante pentru încheierea contractului:
    o Sunați imediat agentul de contractare
    o Veniți la punctul fix indicat pe pliant
  • Alba Iulia – Str. Ferdinand nr. 5 – Luni- Vineri – 08.00-16.00, Sâmbătă și Duminică ÎNCHIS.
  • Cugir – Strada Victoriei nr. 9 – Luni – Vineri 09.00-17.00, Sâmbătă și Duminică ÎNCHIS.
  • Sebeș – Blvd. Lucian Blaga nr. 37, orar Luni–Vineri între orele 09:00–17.00, Sâmbătă și Duminică ÎNCHIS.
  • Aiud – Strada Transilvania, nr. 63, orar Luni – Vineri 10.00-18.00, Sâmbătă 09.00 – 14.00.
  • Teiuș – Strada Decebal, Nr.42 (vis-a-vis de Școala Generală), orar Luni – Vineri 08.00-16.00, Sâmbătă și Duminică ÎNCHIS.
  • Pentru agenți economici și instituții publice din zonele de urban și rural – agenții de contractare ai asocierii RER Vest – RETIM se vor deplasa la sediile acestora.

Contractul este standard, aprobat de autorități, conform legislatiei, și nu poate fi modificat. Aceasta poate fi consultat mai jos sau poate fi solicitat la adresa de e-mail contracte.alba@rervest.ro.

Documentele necesare pentru încheierea contractului
Pentru persoane fizice și asociații de locatari este suficientă cartea de identitate a unui membru al gospodăriei.
Pentru agenți economici și instituții publice sunt necesare cartea de identitate, copie CUI, certificat constatator valabil și semnarea de către reprezentantul împuternicit al companiei – administrator, director, mandatar etc

Care este programul și frecvența de colectare a deșeurilor
Programele de colectare a deşeurilor pentru fiecare adresă vor fi comunicate atât pe site-ul societății, cât și în mass-media, ziarele locale și online, anterior intrării în operare.

Colectarea separată a deșeurilor
Este obligatorie depozitarea separată a deșeurilor, iar colectarea se va face separat pe patru fracții:
RECIPIENTE NEGRE – Deșeuri reziduale (în amestec cu deșeuri biodegradabile)
RECIPIENTE GALBENE – Deșeuri reciclabile din plastic și metal
RECIPIENTE ALBASTRE – Deșeuri reciclabile din hârtie și carton
RECIPIENTE VERZI – Ambalaje din sticlă

TARIFE ȘI MODELE CONTRACTE DE SALUBRIZARE

Zona 1

Zona 1 a județului Alba include orașele Alba Iulia, Aiud, Ocna Mureș, Teiuș, respectiv comunele Ciugud, Berghin, Ohaba, Mihalț, Stremț, Galda de Jos, Cricău, Întregalde, Ighiu, Sântimbru, Râmeț, Rădești, Rimetea, Lopadea Nouă, Livezile, Mirăslău, Ponor, Hopârta, Fărău, Noșlac, Lunca Mureșului, Unirea.

TARIFE DE SALUBRIZARE ZONA 1

Tip cliențiTip tarifTarif LEI FĂRĂ TVATarif LEI TVA INCLUS
Persoane fizice inclusiv asociaţii de locatari/proprietari Zona UrbanLei /persoană/ lună 11,49 13,67
Agenţi economici / instituţii publice Zona Urban si RuralLei / tonă359,42427,70

MODELE DE CONTRACTE

CLICK PE FIECARE LINK PENTRU VIZUALIZARE

PERSOANE FIZICE

ASOCIAȚII DE LOCATARI

AGENȚI ECONOMICI

INSTITUȚII PUBLICE

COMUNE

Zona 2

Zona 2 a județului cuprinde orașele Sebeș, Cugir, respectiv comunele Daia,Cut, Spring, Doștat, Gârbova, Câlnic, Săsciori, Pianu, Săliștea, Blandiana, Vințu de Jos, Ceru-Băcăinți, Șibot, Șugag.

TARIFE DE SALUBRIZARE ZONA 2

Tip cliențiTip tarifTarif LEI FĂRĂ TVATarif LEI CU TVA INCLUS
Persoane fizice inclusiv asociaţii de locatari / proprietari Zona URBANLei/ persoană/ lună12,87 lei    15,32 lei  
Agenţi economici / instituţii publice Zona urban şi ruralLei / tonă534,44 lei  635,98 lei  

MODELE DE CONTRACTE

CLICK PE FIECARE LINK PENTRU VIZUALIZARE

PERSOANE FIZICE

ASOCIAȚII DE LOCATARI

AGENȚI ECONOMICI

INSTITUȚII PUBLICE

COMUNE

Cum primesc și plătesc ușor factura de salubrizare

  1. Optează pentru a primi factura doar pe e-mail.
    • Acceptă această formă de comunicare la semnarea contractului, furnizând adresa de e-mail.
    • Poți accesa această opțiune oricând renunțând la transmiterea prin poștă a facturii.
    • Activând această opțiune, vei primi factura în momentul emiterii, fără întârzieri.
  2. Utilizează ‘CONTUL MEU’
    • Utilizând “CONTUL MEU” primești instant facturile emise și poți face foarte simplu plata acestora.
    • Sunt necesare doar codul de client, scris pe contract și numărul unei facturi.
    • Pentru plată ai nevoie de un card bancar.
    • Accesează următorul link https://rervest.ro/contul-meu/ pentru crearea contului și înregistrează-te în mai puțin de un minut!
  3. Plătește și mai ușor utilitățile tale folosind aplicația PAGO
    • Descarcă aplicația de pe Google Play sau App Store.
    • Durează 2-3 minute să îți înregistrezi datele tale de identificare în cont.
    • În aplicație vei găsi facturile tale și vei putea accesa orice factura.
    • Folosind PAGO, durează câteva secunde să îți plătești toate facturile pentru utilități!

Informații și detalii suplimentare

Detalii suplimentare găsiţi și pe site-ul www.rervest.ro .

Pentru contractare ne puteți scrie pe adresa de email contracte.alba@rervest.ro  , iar pentru informații suplimentare la telefon vă rugăm să sunați  la numărul  +40374885694 ,  de luni până vineri, între orele 07.00 – 19.00.

INAPOI LA STIRI