PROGRAMUL DE LUCRU
COLECTARE DEȘEURI
RETIM va continua colectarea deșeurilor menajere de la persoanele fizice și agenții economici fără întreruperea activității în data de 24 iunie 2024, asigurându-se continuitatea serviciului.
BIROURI DE RELAȚII CLIENȚI ȘI CASIERII – Timișoara și Lugoj
Biroul de relații clienți și casierie din Timișoara și Lugoj vor fi:
CELE 4 CENTRE DE COLECTARE A DEȘEURILOR VOLUMINOASE, VEGETALE, DIN CONSTRUCȚII, DIN POLISTIREN ȘI CARTON DIN TIMIȘOARA
Centrele puse la dispoziția cetățenilor de Primăria Timișoara și gestionate de RETIM vor fi închise pe data de 24 iunie 2024. Vor fi deschise în data de 25 iunie 2024, de când activitatea se va relua conform programului obișnuit:
Plata facturilor RETIM online
Compania reamintește tuturor clienților săi, persoane fizice și juridice, că își pot activa factura electronică în mai puțin de un minut, pe site-ul retim.ro, în secțiunea „efactura”, reducând impactul asupra mediului, prin reducerea consumul de hârtie și a resurselor pentru transport și distribuție.
Pentru plata facturilor RETIM recomandă utilizarea cu precădere a instrumentelor de plată electronice disponibile pe site-ul retim.ro, a sistemelor de plată rapidă PayPoint, Un-Doi, Self-Pay sau a aplicației mobile Pago.
Contact
Pentru orice întrebări sau sesizări legate de colectarea deșeurilor, RETIM poate fi contactată prin Call Center la numărul de telefon +40 374 885 692, de luni până vineri, între orele 07:00–19:00 sau prin email la contractare@retim.ro.