Compania RETIM, liderul în gestionarea deșeurilor din județul Timiș, aduce la cunoștința clienților și colaboratorilor săi informații referitoare la programul de lucru pentru perioada sărbătorilor de iarnă.
PROGRAMUL DE LUCRU
COLECTARE DEȘEURI
RETIM va continua colectarea deșeurilor menajere de la persoanele fizice și agenții economici fără întreruperea activității pe toată perioada sărbătorilor de iarnă, asigurându-se continuitatea serviciului.
BIROURI DE RELAȚII CLIENȚI ȘI CASIERII – Timișoara și Lugoj
Biroul de relații clienți și casierie din Timișoara și Lugoj vor fi:
Programul de lucru se va relua conform programului obișnuit de la 08:00 – 16:00 începând cu data de 08 ianuarie 2025.
CELE 4 CENTRE DE COLECTARE A DEȘEURILOR VOLUMINOASE, VEGETALE, DIN CONSTRUCȚII, DIN POLISTIREN ȘI CARTON DIN TIMIȘOARA
Centrele puse la dispoziția cetățenilor de Primăria Timișoara și gestionate de RETIM vor fi închise în 25 și 26 decembrie 2024, respectiv 1, 2, 6 și 7 ianuarie 2025. Vor fi deschise în 24, 27, 30 și 31 decembrie 2024, respectiv 3 ianuarie 2025, conform programului obișnuit:
Recomandăm utilizarea cu precădere a instrumentelor de plată electronice disponibile pe site-ul retim.ro, a sistemelor de plată rapidă PayPoint, Un-Doi, Self-Pay sau a aplicației mobile Pago.
RETIM rămâne în contact direct cu clienţii săi pe canalele de comunicare online – RETIM – facebook.
Pentru sesizări legate de colectarea deșeurilor, RETIM poate fi contactată prin Call Center la numărul de telefon +40 374 885 692, de luni până vineri, între orele 07:00–19:00 sau prin email la timis@retim.ro.