+40 374 885 692

Program de lucru pentru perioada sărbătorilor de iarnă, Zona 1 și Zona 0 a județului Timiș

Compania RETIM, liderul în gestionarea deșeurilor din județul Timiș, aduce la cunoștința clienților și colaboratorilor săi informații referitoare la programul de lucru pentru perioada sărbătorilor de iarnă.

PROGRAMUL DE LUCRU

COLECTARE DEȘEURI

RETIM va continua colectarea deșeurilor menajere de la persoanele fizice și agenții economici fără întreruperea activității pe toată perioada sărbătorilor de iarnă, asigurându-se continuitatea serviciului.

BIROURI DE RELAȚII CLIENȚI ȘI CASIERII – Timișoara și Lugoj

Biroul de relații clienți și casierie din Timișoara și Lugoj vor fi:

  • DESCHISE în data de 23, 27 și 30 decembrie 2024 – conform programului obișnuit, în intervalul orar 08:00 – 16:00
  • DESCHISE în data de 24 și 31 decembrie 2024 – în intervalul orar 08:00 – 12:00
  • ÎNCHISE în data de 25 și 26 decembrie 2024 – Sărbătoare legală „Crăciun”
  • ÎNCHISE în data de 1, 2, 6 și 7 ianuarie 2025 – Sărbătoare legală „Anul Nou” și „Boboteaza”
  • DESCHISE în data de 3 ianuarie 2025 – conform programului obișnuit, în intervalul orar 08:00 – 16:00

Programul de lucru se va relua conform programului obișnuit de la 08:00 – 16:00 începând cu data de 08 ianuarie 2025.

CELE 4 CENTRE DE COLECTARE A DEȘEURILOR VOLUMINOASE, VEGETALE, DIN CONSTRUCȚII, DIN POLISTIREN ȘI CARTON DIN TIMIȘOARA

Centrele puse la dispoziția cetățenilor de Primăria Timișoara și gestionate de RETIM vor fi închise în 25 și 26 decembrie 2024, respectiv 1, 2, 6 și 7 ianuarie 2025. Vor fi deschise în 24, 27, 30 și 31 decembrie 2024, respectiv 3 ianuarie 2025, conform programului obișnuit:

  1. Calea Torontalului, nr. 94 (L-V: 9:00-19:00, S: 8:00-16:00)
  2. Calea Moșniței, nr. 2-4 (L-V: 9:00-19:00, S: 8:00-16:00)
  3. Str. Avram Imbroane, nr. 70 (L-V: 9:00-19:00, S: 8:00-16:00)
  4. Str. Ovidiu Cotruș, nr. 201 (fosta adresă: Calea Chișodei, Str. Mile Cărpenișan, nr. 3) (L-V: 9:00-17:00, S: 8:00-16:00)

Recomandăm utilizarea cu precădere a instrumentelor de plată electronice disponibile pe site-ul retim.ro, a sistemelor de plată rapidă PayPoint, Un-Doi, Self-Pay sau a aplicației mobile Pago.

RETIM rămâne în contact direct cu clienţii săi pe canalele de comunicare online – RETIM – facebook.

Pentru sesizări legate de colectarea deșeurilor, RETIM poate fi contactată prin Call Center la numărul de telefon +40 374 885 692, de luni până vineri, între orele 07:00–19:00 sau prin email la timis@retim.ro.

INAPOI LA STIRI