+40 374 885 692

Regulamentul concursului Reciclăm și câștigăm

REGULAMENT OFICIAL – FORMAT PDF

I. Organizatorii programului

SC RETIM ECOLOGIC SERVICE SA cu sediul jud. Timiș, orașul Timișoara, Str. Gheorghe Lazar nr. 24, et. 4 SAD 31-33 – clădirea „FRUCTUS PLAZA”, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J35/56/1997, cod de înregistrare fiscală RO9112229, reprezentată prin Dan Pascu director General Marketing Economic, denumită în continuare RETIM,

Asociația de Dezvoltare Intercomunitară Deșeuri Timiș, cu sediul în jud. Timiș, orașul Timișoara, Piața Romanilor nr. 4, indentificată prin CIF 26171624, Registrul Special Asociații și Fundații Nr. 101/07.10.2009, reprezentată prin Romeo Ursu Director Executiv, denumită în continuare ADID Timiș,

desfășoară în perioada 4-6 iunie 2021 în cadrul Iulius Town, concursul de informare și conștientizare a importanței reciclării și colectării separate denumit “Reciclăm și câștigăm”

1.1 Regulamentul Oficial este întocmit şi va fi făcut public conform legislaţiei aplicabile din România prin publicarea pe site-ul web www.retim.ro si www.adidtimis.ro
1.2 Participanţii la Concurs sunt obligaţi să respecte termenii şi condiţiile regulamentului oficial al Concursului, potrivit celor menţionate mai jos („Regulamentul Oficial”).
1.3 Organizatorul îşi rezervă dreptul de a modifica sau schimba prezentul Regulament Oficial, urmând ca astfel de modificări să intre în vigoare numai după aducerea acestora la cunoștinţa publicului.

II. Zona de desfășurare și durata concursului: „Reciclăm și câștigăm”

2.1 Concursul este compus din două părți:Treasure Hunt și Kahoot şi se desfăşoară în parcul Iulius Town.
În concurs se poate înscrie și participa orice persoană care este prezentă la cortul RETIM și ADID Timiş.

2.2 Programul se va desfasura in perioada 4-6 iunie 2021, cu structura urmatoare:

I. Anuntarea programului, regulamentului. Termen: 3 iunie 2021
a. Prin intermediul RETIM și ADID Timiș– pe website-ul propriu şi în locaţia de concurs
II. Inscrierea participanţilor Termen: se face pe loc printr-un cod QR care duce la formularul de inscriere a participantilor

III. Dreptul de participare și tema concursului

3.1 Nu au dreptul să participe angajaţii RETIM şi ADID Timiş.
3.2. De asemenea, rudele de pana la gradul al 2-lea din cadrul organizatoriilor RETIM si ADID TIMIȘ, nu au dreptul să participe la acest concurs;
3.3 Participantii la prima runda a concursului vor trece printr-un “Treasure Hunt” ,unde organizatorii concursului vor ascunde în diferite părți ale parcului Iulius Town diferite tipuri de deșeuri (sticle de plastic, pungi de plastic, doze, alte ambalaje din plastic și sticlă și deșeuri menajere). Participantii vor primi o harta, iar apoi vor parcurge traseul indicat. Atunci când vor găsi câte un deșeu din fiecare categorie menționată îl vor colecta,urmând indicațiile pentru a ajunge la urmatorul punct de deșeuri. Participanții se vor întoarce la standul RETIM si ADID Timiș doar atunci cand vor colecta toate deseurile de pe traseu și le vor depune corespunzator în cele trei tomberoane destinate colectării. Partipantii care au parcurs corect aceasta prima proba vor intra la proba a doua care consta intr-un test online realizat pe kahoot.it.

3.4 Participanţii la testul online realizat pe kahoot.it trebuie să știe și să răspundă la întrebări privind colectarea separată a deşeurilor precum şi următoarele:

  1. In PUBELA sau SACUL GALBEN vom depozita toate ambalajele din PLASTIC, METAL si HARTIE sau CARTON, precum si maculatura. Astfel, cutiile de iaurt, cutiile de lapte, sticlele de plastic (PET) de apa sau alte bauturi racoritoare, conservele, dozele, cutiile in care cumparam jucariile, caietele vechi, toate se vor depozita in PUBELA sau SACUL GALBEN.
  2. In CLOPOTELE VERZI de pe strada, asemanatoare unor IGLOO-uri VERZI, vom depozita ambalajele din sticla precum sticlele de la bauturi racoritoare si borcane
  3. In PUBELA NEAGRA vom depozita orice alte resturi din casa care nu intra in categoriile de mai sus. Astfel in PUBELA NEAGRA vom depozita resturi de carne și pește, gătite sau proaspete – resturi de produse lactate (lapte, smântână, brânză, iaurt, unt, frișcă) – ouă întregi – grăsimi animale și uleiuri vegetale (în cazul în care nu se colectează separat) – excremente ale animalelor de companie – scutece/tampoane – resturi vegetale din curte tratate cu pesticide – cenușă de la sobe (dacă se ard și cărbuni) – conținutul sacului de la aspirator – mucuri de țigări – veselă din porțelan/sticlă spartă, geamuri sparte; – lemn tratat sau vopsit – păr și blană – haine vechi din fibre naturale (lână, bumbac, mătase) marunțite – coji de nucă – cenușa de la sobe (când se arde numai lemn) – ziare, hârtie, carton marunțite, umede și murdare șamd
  4. Deseurile mari, denumite si DESEURI VOLUMINOASE, se pot depune prin aport voluntar la unul dintre cele 4 puncte de colectare gratuită din Timișoara. Exemple pentru aceasta categorie sunt: mobilier, covoare, saltele, obiecte mari de folosinta indelungata, altele decat deseurile de echipamente electrice si electronice, care nu pot fi preluate cu sistemele obisnuite de colectare a deseurilor municipale.
  5. DESEURILE PERICULOASE sunt ambalaje care conţin reziduri de substanţe periculoase sau sunt contaminate cu substanţe periculoase, ambalaje metalice care conţin o matrica poroasă solidă formată din materiale periculoase (ex. azbest), inclusiv containerele goale pentru stocarea sub presiune, absorbanţi, materiale filtrante (inclusiv filtre de ulei nespecificate in altă parte), materiale de lustruire şi îm¬brăcăminte de protecţie contaminate cu substanţe periculoase, vopsele, cerneluri, adezivi şi răşini cu conţinut de substanţe periculoase; baterii şi acumulatori cu plumb, mercur, Ni-Cd, alcaline sau baterii şi acumulatori nesortate conţinând aceste baterii, solvenţi, acizi, alcali, uleiuri şi grăsimi, altele decât cele comestibile, detergenţi cu conţinut De substanţe periculoase, butelii de gaz sub presiune (inclusiv haloni), cu conţinut de substanţe periculoase, deşeuri din lemn cu conţinut de substanţe periculoase, pesticide, deşeuri de vopsele şi lacuri cu conţinut de solvenţi organici sau alte substanţe periculoase

Alte reguli importante ale colectarii deseurilor:
6. Este important ca recipientele să nu conțină resturi alimentare şi să fie clătite.

7 Atunci cand turtim ambalajele de plastic, metal si carton avem mai mult loc in PUBELA sau SACUL GALBEN. Este foarte important deci sa le impachetam si sa le strivim cat de mult putem.

8 Este foarte important ca in CLOPOTELE VERZI sa depunem numai sticla de sticla si sa nu punem aici si sticlele de plastic.

IV. Mecanism concurs „Reciclăm și câștigăm”

4.1 Pentru a participa la concursul “Reciclăm și câștigăm”, participantii parcurg urmatoarele etape:

I. Inscrierea in program se realizează pe loc de către participanți printr-un cod QR, scanându-l cu telefonul mobil.

II. Organizarea concursului se realizează de către RETIM şi ADID TIMIŞ.

III. Mecanism concurs:

Structura concursului:
a. Treasure Hunt.
b. QUIZ ONLINE.
a. Prima parte a concursului constă în realizarea traseului de Treasure Hunt. Organizatorii vor ascunde în diferite părți ale parcului Iulius Town diferite tipuri de deșeuri (sticle de plastic, pungi de plastic, doze, alte ambalaje din plastic și sticlă și deșeuri menajere), iar participantii vor parcurge traseul. Atunci când găsesc toate deșeurile de pe traseu, persoanele se vor întoarce la standul RETIM si ADID Timiș și le vor depune corect în cele trei tomberoane.

  • Câștigătorii primei ture vor intra în a doua tură a concursului.
    b. A doua parte a concursului va consta în logarea cu propriile terminale/telefoane la website-ul kahoot.it și conform următoarelor indicații vor parcurge testul.
  • Aici vor introduce un cod numeric al testului, cod furnizat de către angajaţii RETIM sau/şi ADID TIMIŞ
  • După introducerea codului numeric, vor completa câmpul cu nume şi prenume şi vor aştepta validarea intrării în concursul online
  • Într-o singură serie de concurs pot intra simultan maximum 20 de persoane.
  • După validarea intrării în joc a tuturor participanţilor dintr-o serie, angajaţii RETIM sau/şi ADID TIMIŞ vor da startul testului.
  • Testul include un număr de 10 întrebări pentru concursul de adulți și 8 întrebări pentru concursul de copii, fiecare cu 4 variante de răspuns.
  • O singură variantă de răspuns este corectă.
  • Pe ecranul situat în locaţie vor apărea pe rând fiecare întrebare cu cele patru variante de răspuns, variante evidenţiate cu cu culoare (roşu, albastru, galben şi verde) şi cu un simbol geometric (triunghi, romb, cerc şi pătrat).
  • Participanţii vor alege pe propriul terminal/telefon o variantă de răspuns identificată cu culoare (roşu, albastru, galben şi verde) şi cu un simbol geometric (triunghi, romb, cerc şi pătrat). Pentru fiecare întrebare termenul limită de răspuns este de 20 de secunde
  • După cele 20 de secunde nu mai este posibilă alegerea unui răspuns la întrebare
  • După fiecare serie de răspunsuri se afişează clasamentul participanţilor cu numărul de puncte.
  • Punctajul se realizează în momentul în care se răspunde corect şi cât mai rapid. De aceea, pentru acelaşi răspuns corect un participant care răspunde mai repede primeşte un punctaj mai mare decât un participant care răspunde corect dar mai târziu în cadrul celor 20 de secunde. Răspsunul greşit la întrebare produce 0 puncte.
  • Punctajul intermediar şi cel final este dat de suma punctajelor realizate de răspunsurile la fiecare întrebare.
  • La finalul testului se va afişa pe ecran podiumul cu numele participanţilor situaţi pe locurile 3, 2 şi 1.
  • Participanții au voie să se înscrie și să parcurgă etapele concursului doar o singură dată în perioada 4-6 iunie

IV. Perioada concurs: 4-6 iunie 2021, în cadrul orelor de funcţionare al Iulius Town
Vineri 4.06 15.00-20.00
Sambata 5.06 10.00-14.00, 16.00-20.00
Duminică 6.06 10.00-14.00, 16.00-20.00

V. Premii pentru fiecare serie de concurs:

• Locul 1 – Sticle de apă cu sigla RETIM și ADID Timiș
• Locul 2 – Tricouri cu sigla RETIM și ADID Timiș
• Locul 3 – Pixuri cu sigla RETIM și ADID Timiș

Cantităţile şi valorile totale ale premiilor (inclusiv TVA):
Tricouri cu sigla RETIM și ADID Timiș x 500 bucăți = 6500 lei
Pixuri cu sigla RETIM și ADID Timiș x 500 bucăți = 550 lei
Sticle de apă cu sigla RETIM și ADID Timiș x 500 buc = 7445 lei

Premiile se acordă în limita cantităţilor prevăzute mai sus. Premiile acordate nu se schimbă ulterior.

Concursul se va desfasura conform prevederilor prezentului Regulament, care este obligatoriu pentru toti participantii. Concursul urmareste informarea si constientizarea tuturor utilizatorilor serviciului de salubrizare privind importanta colectarii separate a deseurilor si reciclarii acestora. Obiectivul primordial il constituie dezvoltarea unei atitudini responsabile fata de deseuri, in special fata de colectarea separată a acestora.

Organizatorii isi rezerva dreptul de a modifica/completa si/sau schimba prezentul Regulament, precum si dreptul de a suspenda si/sau inceta desfasurarea Programului, cu conditia instiintarii prealabile a participantilor cu privire la orice modificare a vreuneia din prevederile acestuia, prin publicarea pe site-urile www.retim.ro și www.adidatimis.ro .

Participarea la Program implica cunoasterea si acceptarea integrala, expresa si neechivoca de catre participanti a prezentului Regulament. Prin participarea la acest Program, utilizatorii sunt de acord cu mentionarea lor in cadrul materialelor realizate de Organizatori. Programul va putea fi intrerupt in caz de forta majora, sau printr-o decizie a Organizatorilor, dar nu inainte de a anunta participantii, cel putin prin publicarea pe site-urile www.retim.ro și www.adidtimis.ro.

V. Procedura pentru acordarea premiilor

  • Bunurile se vor acorda în baza clasamentului final stabilit după fiecare serie de concurs.
  • Înmânarea premiilor se va face pe loc, după incheierea concursului, fiecare câștigător va confirma primirea premiului prin semnarea listei de câștigători. Lipsa sau refuzul vreunui câștigător de a ridica premiul imediat după incheierea concursului, dă dreptul organizatorilor să acorde premiul respectiv concurentului clasat pe locul următor.
  • Nu se permite acordarea contravalorii în bani a bunurilor oferite în cadrul Concursului sau schimbarea parametrilor/caracteristicilor acestora.
  • Nu se permite schimbarea premiilor ulterior concursului

VI. Răspundere

Prin intrarea în Concurs, participanţii declară pe propria răspundere că au luat la cunoştinţă şi sunt de acord cu următoarele:
a. Participantul este singur răspunzător pentru orice declaraţie neconformă cu realitatea
b. Nu pot participa în concurs minori (persoane sub 18 ani împliniţi la data de 4, 5 sau 6 iunie) fără aprobarea expresă a unui părinte/tutore legal.
c. Fotografierea şi/sau filmarea participării la concurs.
d. O parte dintre fotografiile vor fi promovate public pe pagina de Facebook și pe site-ul retim.ro si www.adidtimis.ro. Participantul trebuie să se asigure că are (dacă este nevoie) acordul părinților pentru publicarea fotografiilor respective.
e. Organizatorul își rezervă dreptul de a folosi în nume propriu sau prin cesiune către partenerii concursului, orice material fotografic, video și audio cu participanții în cadrul concursului Reciclăm și ne distrăm, realizate în timpul desfasurarii acestui concurs.

VII. ÎNCETAREA ŞI ÎNTRERUPEREA CONCURSULUI ÎNAINTE DE TERMEN

7.1 Concursul va putea înceta sau poate fi întrerupt doar în caz de forţă majoră sau printr-o decizie a Organizatorului, decizie ce va fi anunţată public şi care va respecta prevederile legale. Prin aducerea la cunoştinţa publicului a unei astfel de decizii, concursul va înceta/se va întrerupe de drept şi nicio parte interesată nu va putea avea temei pentru a pretinde continuarea acesteia sau orice fel de despăgubiri.
7.2. Încetarea sau întreruperea concursului din motivele indicate mai sus determină încetarea obligaţiilor născute în sarcina Organizatorului în raporturile cu participanţii.
7.3. Organizatorul este îndreptăţit să ia toate măsurile necesare în caz de tentativă de fraudare a concursului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea sau costurile pe care le implică organizarea şi desfăşurarea concursului, inclusiv de a modifica procedura de desfăşurare a concursului.

VIII. Protecţia datelor cu caracter personal

  1. Prin prezentul Regulament Oficial, Organizatorul se obliga sa respecte prevederile legislatiei privind protectia datelor cu caracter personal respectiv, ale Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European si al Consiliului din data de 27.04.2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE (,,GDPR’’) aplicabil incepand cu 25.05.2018.
  2. Organizatorul actioneaza in calitate de operator conform GDPR in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal ale utilizatorilor care se inscriu in Campanie.
  3. Prelucrarea datelor cu caracter personal colectate si utilizate in contextul organizarii si desfasurarii Campaniei vor fi guvernate de regulile descrise in acest Regulament.
    Scopurile prelucrarii datelor cu caracter personal
    Datele cu caracter personal sunt prelucrate in urmatoarele scopuri in temeiul obtinerii consimtamantului in conformitate cu art. 6 (1) (a) din GDPR sau a intereselor legitime in conformitate cu art. 6 (1) (f) din GDPR):
    a. organizarea si desfasurarea Campaniei, ofertarea si acordarea discount-urilor la produsele participante;
    b. utilizarea datelor cu caracter personal ale cumparatorului in scopuri promotionale si publicitare in legatura cu ofertele actuale in cadrul campaniei (consimtamantul persoanelor vizate);
    c. transmiterea de comunicari comerciale in scop de marketing cum ar fi: oferte cu privire la produsele si/sau serviciile Organizatorului, invitatii de a participa la concursuri, loterii publicitare, chestionare sau sondaje si alte comunicari similare (consimtamantul persoanelor vizate);
    d. prelucrari automate, inclusiv profilare (consimtamantul persoanelor vizate);
    e. plata impozitelor si a contributiilor relevante si raportarea catre autoritatile publice competente (obligatia legala a Organizatorului);
    f. in vederea incheierii si executarii unui contract pe care persoana vizata l-a incheiat cu RETIM in scopul participarii la Campanie, solutionarea reclamatiilor si a solicitarilor din partea clientilor, inclusiv aspectele legate de comenzi, precum livrare, facturare, retur produse, solutionarea potentialelor litigii inaintate instantelor, recuperarea creantelor;
    g. solutionarea oricaror plangeri in legatura cu organizarea si desfasurarea Campaniei si acordarea discounturilor mentionate;
    h. punerea in aplicare a prevederilor Regulamentului pentru aparare in instanta si/sau alte proceduri judiciare sau administrative, inclusiv investigarea eventualelor incalcari, realizarea diverselor raportari, analize si studii statistice cu privire la campaniile de marketing organizate si succesul acestora (interesul legitim al Organizatorului sau al Partenerului);
    i. Activitati de arhivare, daca sunt cerute de legislatie (obligatia legala a Organizatorului).
    In cazul in care consimtamantul persoanelor vizate constituie temeiul juridic pentru prelucrarea datelor cu caracter personal, persoanele vizate au dreptul de a-si retrage acest consimtamant in orice moment. In cazul in care castigatorii isi retrag consimtamantul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal in scopuri promotionale si publicitare, Organizatorul va inceta respectiva prelucrare fara a afecta insa alte operatiuni de prelucrare ale datelor cu caracter personal care se fac in baza altor temeiuri juridice. Participantii care refuza sa comunice sau isi retrag consimtamantul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal necesare pentru participarea in Campanie, nu vor fi eligibili sa participe la aceasta campanie.
    Sursa si destinatarii datelor cu caracter personal
    Organizatorul poate dezvalui datele cu caracter personal catre:
    Ø Partenerii sai, actionand fie ca operatori, fie ca persoane imputernicite, notarilor publici/ avocatilor desemnati sa acorde asistenta pentru organizarea si desfasurarea Campaniei.
    Ø Altor societati din Grup
    Ø Furnizori ai serviciilor aferente activitatilor de marketing (agentii de marketing, societati de furnizare a serviciilor de e-mail marketing)
    Ø Furnizori de servicii de curierat, telefonie mobila
    Ø Furnizorii produselor participante la Campanie
    Ø Autoritati publice sau alte categorii de destinatari, inclusiv altor societati din Grup, daca dezvaluirea are la baza un temei juridic adecvat (cum ar fi o obligatie legala, consimtamantul sau interesul legitim)

Durata de pastrare a datelor
Datele cu caracter personal se pastreaza cat este necesar pentru indeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate, cu respectarea procedurilor interne privind retentia datelor, inclusiv a regulilor de arhivare aplicabile.
Spre exemplu, datele cu caracter personal colectate pentru scopul Campaniei vor fi stocate pe durata acesteia plus o perioada suplimentara de minim 3 ani (cat este termenul de prescriptie pentru actiunile in justitie).
Cu privire la datele persoanelor vizate pentru care avem diverse obligatii de raportare si plata a taxelor si impozitelor, acestea vor fi pastrate pentru intreaga perioada de arhivare conform regulilor financiar -contabile.
Drepturile persoanelor vizate
Conform legii, personele vizate beneficiaza de o serie de drepturi.
Incepand cu data intrarii in vigoare a GDPR, persoanele vizate beneficiaza de urmatoarele drepturi:
a. Dreptul de acces: persoanele vizate au dreptul de a obtine de la Operator confirmarea ca prelucreaza datele lor cu caracter personal, precum si informatii privind specificul prelucrarii cum ar fi: scopul, categoriile de date cu caracter personal prelucrate, destinatarii datelor, perioada pentru care datele sunt pastrate, existente dreptului de rectificare, stergere sau restrictionare a prelucrarii. Acest drept le permite sa obtina gratuit o copie a datelor cu caracter personal prelucrate, precum si contracost orice copii suplimentare;
b. Dreptul de rectificare a datelor: persoanele vizate au dreptul de a solicita modificarea datelor lor cu caracter personal incorecte ori, dupa caz, completarea datelor care sunt incomplete.
c. Dreptul la stergere: persoanele vizate au dreptul de a solicita stergerea datelor lor cu caracter personal atunci cand:
Ø Acestea nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care au fost colectate si se prelucreaza;
Ø Si-au retras consimtamantul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal si Operatorul nu le mai poate prelucra pe alte temeiuri legale;
Ø Datele cu caracter personal sunt prelucrate contrar legii;
Ø Datele cu caracter personal trebuie sterse conform legislatiei relevante;
d. Retragerea consimtamantului si dreptul de opozitie: persoanele vizate au dreptul de a-si retrage oricand consimtamantul cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal prelucrate pe baza de consimtamant. De asemenea, se pot opune oricand prelucrarilor pentru scopul de marketing, inclusiv profilarilor efectuate in acest scop, precum si prelucrarilor bazate pe interesul legitim al Operatorului, din motive care tin de situatia lor specifica.
e. Restrictionare: persoanele vizate au dreptul de a solicita restrictionarea prelucrarii datelor in urmatoarele situatii:
Ø In cazul in care contesta corectitudinea datelor cu caracter personal, pe o perioada care ii permite Operatorului sa verifice exactitatea acestor date;
Ø In cazul in care prelucrarea este ilegala, iar persoanele vizate se opun stergerii datelor cu caracter personal, solicitand in schimb restrictionarea utilizarii lor;
Ø In cazul in care Operatorul nu mai are nevoie de datele cu caracter personal in scopul prelucrarii, dar persoanele vizate le solicita pentru o actiune in instanta;
Ø In cazul in care persoanele vizate s-au opus prelucrarii, pentru intervalul de timp in care se verifica daca drepturile legitime ale Operatorilui prevaleaza asupra drepturilor lor in calitate de persoana vizata.
f. Dreptul la portabilitate: in masura in care se prelucreaza datele cu caracter personal prin mijloace automatizate, persoanele vizate au dreptul sa solicite Operatorului furnizarea datelor cu caracter personal intr-o forma structurata, utilizata frecvent si care poate fi citita in mod automatizat. Daca persoanele vizate solicita acest lucru, Operatorul poate sa transmita datele lor cu caracter personal unei alte entitati, daca este posibil din punct de vedere tehnic.
Pentru exercitarea drepturilor mentionate la punctele a)-f) persoanele vizate pot contacta Operatorul utilizand urmatoarele date de contact:
In atentia: Responsabilului cu Protectia Datelor (DPO)
Adresa de Corespondenta: TIMIŞOARA, Str. Gh. Lazar Nr. 24 et. 4 SAD 31-33
E-mail: dpo@retim.ro
Inainte de a da curs oricarei astfel de cereri, ne rezervam dreptul de a va verifica identitatea, pentru a ne asigura ca solicitarea provine chiar din partea persoanei vizate.
Dreptul de a depune o plangere la autoritatea de supraveghere si cerere in justitie: persoanele vizate au dreptul de a depune plangere la autoritatea de supraveghere a prelucrarii datelor in cazul in care considera ca le-au fost incalcate drepturile: Autoritatea Nationala pentru Supravegherea Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal; Adresa: Bulevardul General Gheorghe Magheru nr. 28-30, Sector 1, Bucuresti; e-mail anspdcp@dataprotection.ro.

IX. Litigii

Orice potentiale litigii aparute intre organizatori si participantii la Concurs vor fi solutionate pe cale amiabila, iar, in caz de litigiu, de instantele competente din Timișoara.

Organizatori,

RETIM ECOLOGIC SERVICE SA
Dan PASCU – Director General Marketing Economic

ADID TIMIS
Ing. Romeo Ursu
Director Executiv

INAPOI LA STIRI