+40 374 885 692

RETIM lansează un apel la responsabilitate socială

În contextul stării de urgenţă din Romania, compania RETIM Ecologic Service SA continuă activitatea în mod obişnuit şi luând toate măsurile posibile pentru protejarea sănătăţii angajaţilor săi, asigurând astfel continuitatea serviciilor de colectare a deşeurilor menajere în zonele 0 şi 1 în judeţul Timis.

Echipele de colectare RETIM depun eforturi deosebite pentru a asigura respectarea orarelor obişnuite de colectare a deşeurilor şi astfel programele şi orarele de colectare rămân deocamdată neschimbate.

Deşi s-au luat măsuri de siguranţă pentru protejarea echipajelor, acestea sunt expuse zilnic riscului de îmbolnăvire. Compania RETIM face un apel către cetăţeni să nu le hazardeze siguranţa prin contact direct sau prin nerespectarea măsurilor de igienă şi de colectare separată.

RETIM doreşte pe această cale să reamintească clienţilor că în afara de a fi o obligatie legală, colectarea separată a deşeurilor şi depozitarea acestora numai în recipientele desemnate sunt în aceste zile şi dovezi de responsabilitate, solidaritate şi spirit civic.

Deşeurile reciclabile trebuie separate de cele reziduale şi se vor depozita numai în recipientele aferente, astfel:

– deşeurile/ambalajele reciclabile din hârtie şi carton, plastic şi metal în pubela sau sacul galben (în lipsa sacului galben se acceptă în această perioadă orice sac transparent, care va fi ridicat doar dacă conţine numai deşeuri reciclabile)

– ambalajele de sticlă în clopotele stradale verzi

– deşeurile reziduale în pubela neagră

Este esenţial în această perioadă ca asociaţiile de proprietari să gestioneze corect volumul de deşeuri şi să nu depoziteze cantităţi în afara recipientelor. Dorim să protejam echipele RETIM prin evitarea colectării unor deşeuri ce nu sunt depozitate în recipiente, pentru a evita riscurile suplimentare ce le-ar presupune încărcarea manuală a acestora. Orice contact suplimentar pune în pericol sănătatea echipajelor şi posibilitatea RETIM de a continua serviciul de colectare fără întreruperi.

De asemenea, in aceasta perioadă este foarte importantă renunţarea la manipularea banilor cash. RETIM a pus la dispoziţia clienţilor posibilitatea solicitării facturii în format electronic şi a plăţii online a facturilor. Acestea sunt disponibile pe website-ul RETIM în secţiunea Contul meu şi E-factura (https://retim.ro/contul-meu/, https://retim.ro/efactura/). Facturile se mai pot plăti simplu şi atunci cand se fac cumpărăturile esenţiale la supermarket-urile sau magazinele care au puncte PayPoint sau Payzone.

Plata la timp a facturilor pentru serviciile de salubrizare este imperativă şi necesară pentru continuitatea serviciului.

„Monitorizăm îndeaproape evoluția situației și schimbările care apar din partea autorităților statului. Este posibil să implementăm noi procese sau modalități de lucru pe măsură ce vor fi necesare. Dorim să vă protejăm pe dumneavoastră și pe cei apropiați si vă rugăm să ne protejati şi dumneavoastră pe noi prin separarea corectă a deşeurilor şi prin depozitarea acestora numai în recipiente. Avem situaţii, în special în zona de blocuri, în care angajaţii noştri trebuie să colecteze deşeurile manual, de lângă pubele, de lângă containere sau de pe asfalt. Aceasta activitate îi expune şi mai mult la riscul de contaminare: solicităm sprijinul dumneavoastră, al cetăţenilor, rugându-vă insistent să depuneţi deşeurile doar în recipiente”, a declarat Dan Pascu, Director General Marketing Economic RETIM .

RETIM doreşte să anunţe pe această cale că va păstra deschise centrele de colectare deşeuri din Timişoara însă va reduce interacţiunea dintre angajaţi şi cetăţenii care vor depune deşeuri.  

RETIM rămâne în contact direct cu clienţii săi pe canalele de comunicare online – website www.retim.ro, email contact@retim.ro si pagina oficială de Facebook.  În plus,  operatorii serviciului nostru de call-center sunt disponibili la numărul +40 374 885 692, de luni până vinery, între orele 07.00 – 19.00.

INAPOI LA STIRI