+40 256 499 490
RETIM

Întrebări frecvente și răspunsuri

NOU! NUMĂR DE TELEFON LA CONTRACTARE

Ca urmare a solicitărilor primite de la clienții societății, RETIM Ecologic Service SA pune la dispoziție un număr de telefon direct la Biroul contractare – relații cu clienții. Orice informație privind situația contractelor se poate obține, conform programului, la numărul 0256/224 809.

FACILITĂȚI PENTRU PERSOANELE CU DIZABILITĂȚI

Persoanele cu dizabilități care doresc să încheie contracte de prestări servicii cu societatea noastră nu mai trebuie să se deplaseze personal la Biroul contractare, fiind suficient să adreseze o solicitare telefonică la nr. 0256 / 499 537, interior 121, sau 0256 / 224 809, urmând ca un reprezentat al Biroului contractare să se delaseze la adresa solicitantului pentru întocmirea actelor necesare. De asemenea, pentru achitarea contravalorii serviciului, la fel ca și ceilalți clienți ai societății și clienții cu dizabilități beneficiază de încasarea la domiciliu prin intermediul casierilor încasatori de teren. În cazul în care clientul nu a fost găsit acasă de casierul de teren, acesta poate solicita telefonic la numărul de telefon 0256 / 499 537, interior 106, Biroul facturare, revenirea casierului la adresă pentru încasare.

Totuși, în cazul în care persoanele cu dizabilități sunt nevoite să se deplaseze la sediul societății noastre accesul acestora se va face exclusiv pe la intrarea principală, unde a fost amenajată o rampă de acces și a fost montată o sonerie special destinată acestora.

 

AVEŢI PUBELE DETERIORATE? SCHIMBAŢI-LE!

Deoarece mai sunt situaţii în care în special asociaţile de proprietari / locatari, dar şi persoanele fizice deţin pubele deteriorate, necorespunzătoare colectării deşeurilor, aducem la cunoştinţa cetăţenilor faptul că pot beneficia gratuit de schimbarea recipientelor deteriorate. Pentru aceasta este necesar ca administratorii asociaţiilor de proprietari / locatari sau persoanele fizice să se adreseze în scris cu o cerere la Biroul contractare. Urmare a acestei solicitări clientul va primi în comodat recipientul, pe care îl va ridica de la sediul societăţii, iar recipientul deteriorat va fi ridicat de angajaţii noştri după ce va fi golit și igienizat în prealabil.

REGULI DE COLECTARE A DEȘEURILOR RECICLABILE

Pentru a optimiza capacitatea recipientelor de colectare (pubele / saci) a deşeurilor reciclabile, cutiile de carton, PET-urile, cutiile de suc sau de bere trebuie presate şi strivite. De asemenea, hârtia este bine să fie legată în pachete. Deşeurile depuse trebuie să nu fie compromise, adică să nu conţină substanţe uleioase, detergenţi, lacuri, vopsele, medicamente, seringi, baterii, acumulatori, precum şi resturi alimentare, frunze sau crengi.

CE TREBUIE SĂ DEPUNEȚI ÎN SACII GALBENI?

Sacii galbeni sunt distribuiţi în zonele de case şi trebuie să conţină, la fel ca şi pubelele galbene distribuite asociaţiilor de proprietari / locatari, PET-uri strivite sau fără dopul pus, hârtie curată (nu unsă cu ulei, untură, sânge, etc.), ambalaje de carton strivite, cutii de bere sau de suc strivite, cofraje de ouă necompromise de ouă sparte, sticle clătite în prealabil cu apă. Sacii nu trebuie să conţină ambalaje rămase de la carne şi produse din carne sau PET-uri care au conţinut ulei, lapte sau alte asemenea produse. Sacii trebuie scoşi în faţa casei în aceleaşi zile în care este programată colectarea deşeurilor menajere. Sacii sunt goliţi de angajaţii noştri, după care sunt returnaţi proprietarilor. Ei sunt înlocuiţi gratuit de către cei care colectează deşeurile reciclabile în cazul în care se deteriorează. Dacă, din diverse motive, proprietarii nu îşi mai găsesc sacii, cetăţenii sunt rugaţi să semnaleze această situaţie fie pe site la pagina Utile / Sesizări, fie telefonic la Dispecerat.

Inapoi la Utile