Asocierea RER Vest – RETIM, noul dvs. operator de colectare și transport al deșeurilor municipale, anunță utilizatorii serviciului de salubrizare că acum se pot încheia contracte simplu și ușor, folosind platforma online dedicată. Este necesară doar o fotografie a actului de identitate .
Accesați aici –->> PLATFORMA CONTRACTARE ONLINE !
Pe lângă vizitele la domiciliu ale reprezentanților de vânzări și punctele fixe din anumite localități, Asocierea REV Vest – RETIM pune la dispoziția clienților din Alba Iulia, Aiud, Ocna Mureș, Teiuș, Sebeș, Cugir și satele aparținătoare varianta încheierii online a contractelor de salubrizare.
Avantajele încheierii online a contractului de salubrizare:
- Rapid – timpul de completare este de doar câteva minute
- Ușor – folosirea unei interfețe intuitive, care include funcția de auto-complete
- Confortabil – nu mai este necesară deplasarea clientului sau agentului de contractare
- Sigur – protejează împotriva riscului de contaminare cu virusul COVID-19
- Digital – permite arhivarea electronică a contractului
Procedura de încheiere online pas cu pas este următoarea:
- Se accesează PLATFORMA ONLINE
- Se citește “Nota de informare privind prelucrarea datelor personale” și se bifează “Sunt de acord cu termenii și conditiile” prevăzute în nota respectivă
- Se completează cu numele, prenumele, CNP-ul titularului de contract
- Se completează DATELE PUNCTULUI DE COLECTARE AL DEȘEURILOR, astfel: se selectează județul Alba, Localitatea, Satul (daca este necesar), tip strada, nume stradă, număr, bloc, etaj, apartament
- Se selectează data începerii efective a contractului. Se va trece data 01.11.2021 (pentru clienții din Sebeș și Cugir) sau 01.12.2021 (pentru clienții din Alba Iulia, Aiuda, Ocna Mureș și Teiuș).
- Se introduce în căsuța corespunzătoare numărul real de persoane din gospodărie
- Se completează cu DATELE DE DOMICILIU ALE TITULARULUI . În cazul în care domiciliul este același cu adresa de colectare se bifează căsuța corespunzătoare, în caz contrar se completează cu datele solicitate.
- Declarare date act de identitate – se selectează tipul de act de identitate (carte de identitate, buletin, pașaport) și se completează seria, numărul și data eliberării actului. SE ÎNCARCĂ DE PE PROPRIUL DISPOZITIV O FOTOGRAFIE DUPĂ ACTUL DE IDENTITATE. Formatele acceptate sunt jpg, jpeg sau png.
- Va rugam sa completati toate informațiile de contact – adresă email, telefon fix, telefon mobil- pentru a putea coresponda cu dvs si pentru transmiterea facturii. Prin introducerea acestor date facilitați corespondența directă.
- Se bifează căsuța “Doresc sa primesc factura doar pe email”. Este cea mai rapidă metodă de a primi factura de salubrizare, nemafiind nevoie de factura tipărită expediată prin poștă.
- Finalizarea procedurii se realizează prin apăsarea butonului ÎNREGISTRARE.
Contractul este standard, aprobat de autorități, conform legislatiei, și nu poate fi modificat. Aceasta poate fi consultat pe www.retim.ro/Alba sau poate fi solicitat la adresa de e-mail contracte.alba@rervest.ro.
ATENȚIE! Este necesară completarea integrală a tuturor datelor solicitate.
După câteva zile de la înregistrarea datelor în sistemul operatorului de salubrizare, se va primi pe adresa de email declarată contractul semnat. Din acest moment, contractul de salubrizare este încheiat și valabil, asigurând baza legală a prestării serviciilor de colectare și transport al deșeurilor municipale. Acestea vor începe la data intrării efective în operare. Contractul se poate salva electronic sau printa și arhiva corespunzător.
Informații și detalii suplimentare
Pentru informații suplimentare ne puteți scrie pe adresa de email contracte.alba@rervest.ro sau ne puteți suna la numărul de Call Center +40374885694 , de luni până vineri, între orele 07.00 – 19.00.